FAQ

Ogólne
  • Wszystkie potrzebne informacje o naszych produktach (w tym o składnikach i sposobach stosowania produktów) można znaleźć na odpowiedniej stronie produktu i w rozwijanym menu.

  • Jesteśmy bardzo dumni, że całe nasze portfolio produktów jest nietestowane na zwierzętach. Ponadto nasze produkty są w 100% wegańskie. Wszystkie opakowania są odpowiednio oznakowane.

  • Nasze kosmetyki są produkowane z naturalnych składników, które zostały przebadane według przepisów i regulacji Unii Europejskiej. Pamiętajmy jednak, że każda skóra jest inna, dlatego u niektórych mogą występować reakcje alergiczne. Gdyby któryś z naszych produktów powodował u Ciebie uczulenie, zalecamy natychmiastowe zaprzestanie korzystania z niego. Pamiętaj również, że produkty Banana Beauty nie są przeznaczone do spożycia.

  • Pomadki w płynie mają konsystencję „wstrząśnij przed użyciem”. Ze względu na swoją konsystencję pomadki w płynie należy dobrze wstrząsnąć przed użyciem, w przeciwnym razie wysoko dozowane pigmenty mogą oddzielić się od odżywczych olejków. Dlatego zalecamy energiczne wstrząśnięcie pomadki przed każdym użyciem. Aczkolwiek nie jest problemem, jeśli pigmenty oddzielą się od olejków, ponieważ nie wpływa to na skuteczność produktu.

  • Aby zagwarantować trwałość pomadek w płynie, produkt należy dobrze wstrząsnąć. Należy dokładnie oczyścić i wysuszyć usta oraz nie używać tłustego produktu pod pomadki Banana Beauty. Zalecamy nałożenie koloru najpierw na dolną wargę, a następnie na górną wargę. Należy pozostawić płyn do wyschnięcia przed nałożeniem kolejnej warstwy. Powinno unikać się  zaciskania ust zaraz po aplikacji, w przeciwnym razie efekt nie będzie odpowiedni. 

  • Jesteś wielką fanką naszych produktów, kochasz modny wygląd i chcesz współpracować z Banana Beauty? Wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej. Czekamy na Twoją wiadomość!

  • Informujemy, że ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały już otwarte. Pełny zwrot pieniędzy jest możliwy tylko wtedy, gdy zarówno produkt, jak i opakowanie pozostają nieotwarte!

Nasze Produkty
  • W Banana Beauty naszym celem jest, aby nasze produkty były jak najbardziej naturalne! Jednak ważne jest dla nas również to, że używamy przede wszystkim bezpiecznych składników o najwyższej skuteczności działania na skórę. Wiele czysto naturalnych składników działa drażniąco i chociaż są naturalne, mogą powodować podrażnienia skóry. Dlatego we wszystkich formułach produktów pracujemy tylko z kojącymi i bezpiecznymi składnikami - niezależnie od ich statusu naturalnego lub syntetycznego.

  • Wiele składników, z których korzystamy, jest z definicji „naturalnych”. W Banana Beauty używamy w 100% wysokiej jakości, potwierdzonych naukowo i przyjaznych dla skóry składników. Wierzymy w zalety składników ziołowych i zawsze używamy ich do tworzenia naszych kosmetyków, by były one tak naturalne, jak to tylko możliwe. Jesteśmy również zainteresowani innowacyjnymi i skutecznymi rozwiązaniami, które oferuje nam nauka. Chcemy otrzymać jak najlepszą mieszankę naszych składników, aby tworzyć produkty, które pokochasz.

  • Dla nas produkt wegański oznacza, że w naszych produktach nie są używane żadne składniki pochodzenia zwierzęcego. Wszystkie nasze produkty są wegańskie.

  • Z biegiem czasu odkryliśmy, że niewielka liczba nieszkodliwych składników syntetycznych ma zasadnicze znaczenie dla wydajności i trwałości produktu. Chcemy zaoferować Ci najskuteczniejsze kosmetyki do makijażu, które są jednocześnie w 100% wegańskie i nietestowane na zwierzętach.

  • Izododekan to syntetyczny składnik, który ułatwia rozprowadzanie produktu na skórze i nadaje uczucia lekkości. Ten składnik jest stosowany w wielu szminkach i podkładach o długotrwałym efekcie, ponieważ zapobiega rozmazywaniu się koloru i zapewnia ładne, matowe wykończenie.

Zamówienie
  • 1. Zakupy: produkty i kupony

    Za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” wybierasz produkty, które chcesz zamówić. W każdej chwili możesz zaktualizować swój wybór w „Koszyku”, zmieniając ilość, dodając lub zmniejszając produkty. Nie zapomnij zaktualizować koszyka przed kontynuowaniem procesu składania zamówienia.

    2. Zamówienie: adres i proces płatności

    Jeśli masz już konto klienta, zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail i hasła. W przeciwnym razie możesz zarejestrować się jako nowy klient, klikając pole znajdujące się na dole strony. Nie udostępnimy Twoich danych podmiotom trzecim spoza naszej firmy, chyba że jest to niezbędne do realizacji Twojego zamówienia, np.: aby wysłać zamówienie. Twoje dane rozliczeniowe są również domyślnie używane jako dane do wysyłki. Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane na inny adres, wybierz opcję „Wysłać na inny adres?” i wprowadź tutaj inny adres wysyłki. Następnie wybierz preferowaną metodę płatności.

    3. Potwierdzenie zamówienia

    Upewnij się, że wprowadzone dane są poprawne. Następnie przeczytaj oraz zaakceptuj Ogólne Warunki Handlowe i kliknij „Złóż zamówienie”.

    Dziękujemy za zamówienie!

  • Możesz wprowadzić kod kuponu, klikając „Koszyk”. Spowoduje to wyświetlenie produktów, które chcesz kupić. Po prawej stronie znajduje się sekcja na kody kuponów. Następnie kliknij „Zastosuj”, a suma Twojego koszyka zostanie automatycznie zaktualizowana. Nie ma możliwości łączenia kilku kodów kuponów.

    Po złożeniu zamówienia kod nie może zostać zmieniony ani zaktualizowany.

Dostawa
  • 1. Mejlowo. Po złożeniu zamówienia na stronie Banana Beauty otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupu. W wiadomości znajdziesz informacje takie jak numer przesyłki, całkowity koszt zamówienia oraz Twoje dane adresowe. 

    Kiedy Twoje towary będą gotowe do wysyłki, otrzymasz drugi e-mail z kodem przesyłki i linkiem do śledzenia dostawy Twoich produktów w czasie rzeczywistym.

    2. Na naszej stronie internetowej. Możesz łatwo uzyskać link do śledzenia, wprowadzając numer zamówienia i adres e-mail, którego użyłeś do złożenia tego zamówienia.

    Jeśli nadal nie otrzymasz linku do śledzenia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta tutaj i wybierz temat „Nie mam numeru śledzenia”.

  • Stawki za wysyłkę mogą się różnić w zależności od regionu i są obliczane w momencie dokonywania płatności.

    Oto pełne szczegóły naszej polityki wysyłkowej.

  • Czas dostawy różni się w zależności od regionu. Oto pełne szczegóły naszej polityki wysyłkowej.

  • Adresy dłuższe niż 35 znaków nie są akceptowane przez nasz system oraz firmy spedycyjne. Jeśli Twój adres jest dłuższy, użyj skrótów („ul.” zamiast „ulica” czy „al.” zamiast „aleja”). Możesz również wprowadzić dodatkowe informacje w przeznaczonym do tego polu.

  • Jeśli system śledzenia pokazuje, że Twoja przesyłka została zwrócona do nadawcy, możliwe, że Twój adres jest nieprawidłowy lub niekompletny. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj nam numer zamówienia, kod śledzenia i pełny adres (nazwisko odbiorcy musi być takie samo jak imię i nazwisko na skrzynce pocztowej) - wtedy zorganizujemy ponowną wysyłkę.

  • Prawdopodobnie kurier nie zastał Cię w domu, gdy podejmował próbę dostarczenia przesyłki. Sprawdź skrzynkę na listy i upewnij się, że nie zostawił tam awizo lub innej informacji na temat miejsca dostawy paczki. Zapytaj również sąsiadów, być może listonosz zostawił paczkę u któregoś z nich. W razie wątpliwości spróbuj skontaktować się także z Pocztą Polską, podając swój numer listu przewozowego.

    Gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn sprzedaży wysyłkowej, odpowiedzialna firma spedycyjna jest odpowiedzialna za dostarczenie Twojego zamówienia. Jeśli link śledzenia nie pokazuje, gdzie znajduje się Twoja paczka, skontaktuj się bezpośrednio z firmą przewozową.

  • Bardzo nam przykro, że tak się stało! Niestety czasami, z niezależnych od nas przyczyn, produkty zostają uszkodzone podczas transportu. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta za pomocą formularza zgłoszeniowego i wybierz „Uszkodzone produkty” jako powód. Do wiadomości załącz zdjęcia, które będą dokumentacją wadliwego produktu. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą!

Zwrot i anulowanie
  • Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

Płatności i bezpieczeństwo
  • Wszystkie bramki płatności bezpośrednich są zgodne ze standardami określonymi przez PCI-DSS zarządzanymi przez Radę Standardów Bezpieczeństwa PCI, która jest wspólnym wysiłkiem takich marek jak Visa, MasterCard, American Express i Discover.

  • Tak, akceptujemy płatności online. Wszystkie płatności i niezbędne informacje o klientach są szybkie, łatwe i bezpieczne.

    Aby dowiedzieć się więcej o bezpiecznych płatnościach w naszym sklepie (obsługiwanym przez Shopify), kliknij tutaj.

  • Aby uzyskać więcej informacji, możesz również przeczytać warunki korzystania z usługi Shopify tutaj lub oświadczenie o ochronie prywatności tutaj.

  • Akceptujemy płatności głównych firm obsługujących karty kredytowe, takich jak Visa, Mastercard i American Express, Paypal i Klarna.