FAQ – Zamówienie

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

1. Zakupy: produkty i kupony
Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka. W czasie zakupów możesz aktualizować swój koszyk, zmieniając ilość, dodając lub usuwając produkty. Pamiętaj, aby każdą zmianę zatwierdzić przyciskiem „Zaktualizuj koszyk”.

2. Zamówienie: adres i proces płatności
Jeśli masz już konto użytkownika Banana Beauty, zaloguj się przy użyciu adresu e-mail i hasła. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz zarejestrować się jako nowy klient, klikając w pole znajdujące się u dołu strony. Spokojnie, nie udostępnimy Twoich danych osobom trzecim, poza naszą firmą oraz osobom odpowiedzialnym za dostarczenie przesyłki (np. kurierowi). Wprowadzone dane będą użyte również jako domyślny adres wysyłki. Jeśli zamówienie ma zostać wysłane na inny adres, zaznacz pole „Wysłać na inny adres?” i wprowadź preferowany adres. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę płatności.

3. Potwierdzenie zamówienia
Upewnij się, że wprowadzone dane są poprawne. Następnie przeczytaj oraz zaakceptuj Ogólne Warunki Handlowe i kliknij „Kupuję i płacę”.

Dziękujemy za zamówienie!

MAM KOD PROMOCYJNY. JAK Z NIEGO SKORZYSTAĆ?

Kod promocyjny wprowadzisz, klikając na „Koszyk”, w którym znajdziesz sekcję „Kupony”. Wprowadź tam kod swojego kuponu i kliknij „Zastosuj kupon”, a suma koszyka zostanie automatycznie zaktualizowana. Pamiętaj, że kody promocyjne nie łączą się między sobą, a w jednym zamówieniu możesz użyć tylko jednego kuponu.


Powrót do listy FAQ